Prenumerata WH +
search
  • Prenumerata WH +

Prenumerata WH +

399,99 zł
Brutto
Ilość

  Polityka bezpieczeństwa

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady dostawy

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady zwrotu

(edytuj w module Customer Reassurance)

Sięgnij po pakiet WH+ i zyskaj wiedzę niezbędną do pracy w sektorze retail & FMCG!

Zdobądź dostęp do wszystkich artykułów stworzonych przez zespół redakcyjny Wiadomości Handlowych i autorów gościnnych. Pełne archiwum tekstów, prenumerata magazynu w formacie papierowym oraz eWydania, a także pełen dostęp do naszego archiwum pozwoli dogłębnie zrozumieć, jak działa rynek handlu detalicznego w Polsce.

WH+ to cały pakiet korzyści

W ramach pakietu zyskujesz:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na portalu Wiadomości Handlowe
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Dostęp do ponad 50 000 artykułów w archiwum portalu Wiadomości Handlowe
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Wywiady z uznanymi menadżerami i ekspertami rynku sektora FMCG
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Po dołączeniu do grona Prenumeratorów nie przegapisz żadnego ważnego newsa z branży handlowej. Tylko w ostatnim roku nasi dziennikarze jako pierwsi w Polsce napisali m.in. o:

  • pierwszej Żabce w formacie Eko Smart
  • starcie nowej sieci sklepów convenience Lewiatan W Chwilę
  • sklepach Intermarche Go czynnych w niedziele bez kasjerów
  • klubach czytelnika wdrażanych w sklepach Carrefour Express
  • Biedronce umożliwiającej zamawianie opasek na rękę i wykup usługi teleopieki medycznej
  • nowym graczu na rynku 15-minutowych dostaw zakupów spożywczych - Barbora Express
  • pierwszych paczkomatach InPostu w sklepach Żabki
  • wejściu Netto Polska w e-grocery
  • błędzie w rządowym rozporządzeniu dot. obowiązkowych maseczek w sklepach
  • problemach z dostawami do części sklepów sieci Biedronka
  • wyjściu platformy Jokr z Polski
  • wpływach z podatku handlowego w 2021 r.
  • nawiązaniu współpracy przez SPAR Polska z operatorem stacji Avia
  • remodelingu sklepów i zmianie logo sieci Pepco
  • hubie logistycznym AliExpress uruchomionym k. Łodzi

Oraz wielu innych, kluczowych dla branży kwestiach.

Handel detaliczny i sektor FMCG zmieniają się niezwykle szybko. To, co w przeszłości zajmowało dekadę, teraz dzieje się w dwa lata. Aby wygrywać przedsiębiorcy codziennie ścigają się z czasem, a my musimy im w tym pomóc. Dostęp do wiedzy jest kluczowy, a informacja stała się najcenniejszym zasobem. W ramach pakietów WH+ menadżerowie otrzymają nie tylko pełny dostęp do najnowszych informacji, ale także wiarygodne i pogłębione analizy, które pomogą podjąć właściwe decyzje biznesowe - Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny Wiadomości Handlowych.

Rekomendacje niektórych naszych Partnerów:

"Wiadomości Handlowe to kompendium wiedzy dla osób działających w sektorze spożywczym - dla producentów żywności, dostwców i detalistów. Czasopismo i portal dostarczją aktualnych i rzetelnych wiadomości o tym, co dzieję się na polskim rynku handlu i dystrybucji. Czytelnicy znajdą w nich m.in. Informacje o zwyczajach konsumenskich,trendach rynkowych czy nowościach produktowych - także od Mlekovity. Gratuluję redakcji! Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z tym, co dzieje się w polskin handlu,szczerze zachęcam do lektury WH i wh.pl"

-Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa Mlekovita

" Wiadomości Handlowe są cennym żródlem wiedzy dla osób działających wsektorze handlu i dystrybucji, w tym także dla franczyzobiorców Żabki, których już 8500 współpracuje z naszą siecią. Dostarczją najświeższych wiadomości na temat działalności producentów i sieci handlowych. Czytelnicy mają także dostęp do wielu praktycznych informacji dotyczących m.in. Najnowszych trendów konsumenskich, danych sprzedazowych, nowości produktowych czy strategii marketingowych. Serdecznie polecam lekturę magazynu i artykułów na portalu wszystkim, którzy chcą być na bieżąco."

-Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska

"Nawet tak znane marki jak Ludwik potrzebują skutecznej komunikacji ze swoimi klientami, a Wiadomości Handlowe są skutecznym kanałem informacyjnym. W takich działanich liczy się szybkość i precyzja dotarcia. Osobiście bardzo cienię sobie newslettery WH, które niemal codziennie otrzymuję na skrzynkę mailową"

-Michał Dworak, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Grupa INCO

"WH są dla mnie rzetelnym żródłem aktualnych i fachowych informacji z rynku. Uważam je za swego rodzaju poradnik biznesowy. Byłem uczestnikiem gali finałowej konkursów Perły Rynku FMCG oraz Market Roku i jestem pełen podziwu za bezpieczne zorganizowanie w dobie pandemii dwóch tak ogromnych przedsięwzięć. Wielkie brawa dla całej redakcji!"

-Wiesław Skorupka, Prezes Zarządu, Eden

Chcesz dowiedzieć się więcej lub interesuje Cię dostęp dla całej firmy? Kliknij tutaj!

10000 Przedmioty
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.