Lista 100 franczyzowych spożywczych sieci handlowych - trendy, analizy, prognozy
Franczyza w handlu spożywczym to nie tylko Żabka, Lewiatan czy Carrefour Express, ale także mniejsze sieci, zrzeszające po kilkanaście bądź kilkadziesiąt sklepów, jak Sużyw, Malinka Market, czy Cezar Delikatesy. W naszej najnowszej publikacji pt. "Lista 100 franczyzowych, partnerskich i ajencyjnych spożywczych sieci handlowych" prezentujemy ponad 100 tego rodzaju podmiotów działających na polskim rynku.
W raporcie znaleźć można obszerną listę ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych, a także specjalistycznych (mięsno-wędliniarskich, piekarniczo-cukierniczych, sklepów z produktami eko, bio i tradycyjnymi) sieci franczyzowych, partnerskich i ajencyjnych. Opublikowane metryczki zawierają m.in. dane kontaktowe, informację o właścicielach i osobach zarządzających siecią, dane nt. liczby sklepów, średniej powierzchni sprzedaży, markach własnych, obrotach, poziomie zatrudnienia w sieci itp.
Dodatkowo z tekstów analitycznych wchodzących w skład raportu dowiesz się m.in.:
- dlaczego wzrasta znaczenie franczyzy w handlu spożywczym?
- skąd bierze się popularność tego modelu współpracy przedsiębiorców?
- co daje przedsiębiorcom wejście w skład sieci franczyzowej?
- jakie są newralgiczne punkty umowy franczyzowej i na co należy uważać?
- czym franczyza różni się od ajencji?
- jak integruje się handel na wsi?
- czy rząd i parlament mogą wziąć się za uregulowanie franczyzy w handlu?
- co Polacy wiedzą o franczyzie?
Zachęcamy do lektury.