Wiadomości Kosmetyczne Maj 2019
search
  • Wiadomości Kosmetyczne Maj 2019

Wiadomości Kosmetyczne Maj 2019

19,99 zł
Brutto
Ilość

  Polityka bezpieczeństwa

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady dostawy

(edytuj w module Customer Reassurance)

  Zasady zwrotu

(edytuj w module Customer Reassurance)

Kosmetyczny rynek karmi się nowościami – to przewodnia zasada wyraźnie przyświeca polskim producentom, którzy odważnie wprowadzają nowe serie, produkty a nawet całe marki. Natychmiast wyłapują trendy i zgodnie z nimi aktualizują swoją ofertę. Tak jak firma Delia Cosmetics, która odnowiła całą swoją kolekcję makijażową i właśnie wprowadza ją równolegle w Polsce i na zagranicznych rynkach, na których jest obecna. Jak podkreśla Renata Ciszewska, dyrektor marketingu firmy – relaunch marki był konieczny, bo kategoria jest tak dynamiczna, że trzeba biec, żeby nadążyć za oczekiwaniami konsumentów i nie dać się wyprzedzić konkurencji.

Makijaż jest rzeczywiście w czołówce kategorii, które mają największe znaczenie dla rynku kosmetycznego. Firma badawcza PMR wskazuje, że wraz z segmentem perfum, są to dwa obszary, w których dzieje się najwięcej. Ciekawe jest to, jak wzrost jednych kategorii wpływa na dynamikę innych. Najlepszym przykładem są akcesoria kosmetyczne, na które zapanował prawdziwy boom. To pochodna popytu na kosmetyki kolorowe do makijażu twarzy i niezwykłej popularności lakierów hybrydowych. To złoty okres dla firm działających w branży akcesoriów, na co wskazują wyniki firmy Inter‑Vion. W ciągu ostatnich trzech lat jej przychody wzrosły o 60 proc. Mówi o tym Michał Mróz, prezes firmy. Podkreśla jednak, że wpływ na taką dynamikę miały bardzo istotne zmiany, które zaszły w firmie. Dlaczego działy handlowy i marketingu tworzą teraz jeden zespół? Czy nowości wprowadzane są na wyraźne życzenie sieci handlowych? Warto przeczytać w wywiadzie, który mieliśmy okazję przeprowadzić.

Rynek kosmetyków do pielęgnacji ciała rozkwita latem. Dlatego poświęciliśmy mu nasz specjalny dodatek – Akademię Wiadomości Kosmetycznych. Materiały przygotowane przez marki działające w tej kategorii pokazują, że na nią również mają wpływ trendy, które widać w innych segmentach. Stąd naturalne, czy wręcz wegańskie receptury produktów, myślenie o ekologii i recyklingu opakowań. Czy kosmetyki reprezentujące naturalny nurt to ważny element oferty, czy nisza i taką pozostanie, bo konsumenci nadal najchętniej kupują najsilniejsze koncernowe marki? O tym również rozmawialiśmy i z producentami i detalistami. Zapraszamy do lektury.
10000 Przedmioty
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.